5 Mayıs 2015 Salı

ISIDEM Coolflex Tesisat ve Havalandırma Sektörünün Hizmetinde!

Teknik yalıtım sektörünün en ileri üretim teknolojisine sahip markası ISIDEM Yalıtım, yeni nesil ürünü olan ISIDEM Coolflex Elastomerik Kauçuk Köpüğü ile tesisat ve havalandırma sektörünün hizmetinde.


ISIDEM Coolflex LogoISIDEM Coolflex Elastomerik Kauçuk Köpüğü, en ileri teknolojiye sahip tesislerde levha ve boru olarak üretilmektedir. Çoğunlukla yüksek yoğuşma riski bulunan yüzeylerde yalıtım amaçlı kullanılan ISIDEM Coolflex, akredite laboratuarlardan en güncel raporlara sahiptir. Standart malzemenin yanı sıra UV ışınlarına ve mekanik darbelere dayanımı arttırmak amacıyla Alüminyum Folyo ve PVC/Alüminyum Folyo kaplamalı ürün seçenekleri de bulunan ISIDEM Coolflex, uygulama kolaylığı ve zamandan tasarruf sağlanması amacıyla kendinden yapışkanlı olarak da üretilmektedir.


ISIDEM Coolflex Tercih Sebepleri


  • Mükemmel Hücre Yapısı Teknolojisi;  Kapalı gözenekli ve homojen dağılımlı hücre yapısı sayesinde HVAC uygulamalarında max. performans sağlar.

  • Güçlendirilmiş Yapı, Yüksek Su Buharı Difüzyon Direnci;  Güçlendirilmiş hücre yapısı sayesinde darbe dayanımı arttırılmış, buhar difüzyon direnci geliştirilmiştir.

  • Yangına Karşı Yüksek Direnç;  B sınıfı yangın performansıyla uluslararası standartlara uygundur.

  • Uygulama Kolaylığı;  Hızlı ve kolay uygulanması sayesinde konforu en üst seviyeye taşır.

  • 150cm’lik En Geniş Levha ISIDEM Coolflex’te   ISIDEM Yalıtım, ileri üretim teknolojisi ile pazarın en geniş elastomerik kauçuk levhasını da ürün gamında bulunduruyor. İşin uzmanları, 150 cm genişliğindeki ISIDEM Coolflex elastomerik kauçuk köpüğü levhaları ile fireleri ve işçilik maliyetlerini en aza indiriyor.

ISIDEM Yalıtım, ‘kaliteli-rekabetçi ürün ve hızlı servis için doğru adres’ imajıyla çıktığı yola emin adımlarla devam ediyor.


Coolflex Ürün Grubu





 


ISIDEM Hakkında


ISIDEMISIDEM; ısıtma, soğutma ve havalandırma sektöründe hizmet vermek üzere 1998 yılında faaliyete geçerek yuvarlak, kare ve dikdörtgen formlu sac hava kanalları üretimine başlamıştır. Etkin satış ve pazarlama sistemleri sayesinde oluşan yüksek talep, şirketin hızla büyümesini sağlamıştır.

ISIDEM, hava kanalları sektöründe edindiği tecrübe ve güçle yeni pazar arayışlarına girmiş ve 2010 yılında esnek hava kanalı üretimine başlamıştır. Bu alanda en yeni üretim teknolojilerini kullanarak, bölgesinde en modern ve en büyük üretim kapasitesine sahip firmalardan biri haline gelmiştir.

2013 yılı itibariyle ISIDEM, şirket yapısında değişikliğe giderek departmanları ve bölgeleri içeren bir sistem kurmuştur. ISIDEM’in şirket yapısındaki bu değişim, daha güçlü ve dinamik bir oluşuma kavuşmasını sağlamıştır. Ve 2014 yılında ISIDEM Yalıtım Sanayi A.Ş kurulmuştur.

Aynı dönem havalandırma ve tesisat sektöründe yalıtım amaçlı kullanılan elastomerik kauçuk köpüğünü mevcut ürün gamının tamamlayıcı önemli bir ürünü olarak bünyesinde üretme kararı alan ISIDEM, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi’nde 40 dönüm arazi üzerine inşa edilen 20 bin metrekarelik kapalı alana sahip üretim tesisine 10 milyon Euro’yu aşkın yatırım yapmıştır. Bu yatırımla beraber ISIDEM fabrikası, Eskişehir ilinde bulunan ilk LEED sertifikalı tesis olma özelliğine de sahip olmuştur.

Global dünya standartlarına uygun olarak müşteri talep ve beklentilerini zamanında ve çevreci bir yaklaşımla karşılayan ISIDEM; ISO 9001:2008 belgesine sahiptir. Ayrıca ISIDEM ürünleri, Avrupa ürün mevzuatlarına uygunluğunu gösteren CE işareti ile piyasaya arz edilmektedir.

ISIDEM esnek yönetim anlayışı ve müşteri odaklı çözümleri ile kalite anlayışından ödün vermeden sektörde büyümeyi sürdürmektedir.



ISIDEM Coolflex Tesisat ve Havalandırma Sektörünün Hizmetinde!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder