12 Mart 2015 Perşembe

ISIDEM, Coolflex'i Frankfurt'ta görücüye çıkardı!

Teknik yalıtım sektörünün en ileri üretim teknolojisine sahip markası ISIDEM Yalıtım, yeni nesil ürünleri ile 10 – 14 Mart tarihleri arasında Almanya’da düzenlenen ISH Frankfurt Fuarı’na katıldı.


Isıdem Yalıtım, Coolflex'i ISH'da görücüye çıkardı.Uluslararası arenada Türkiye’yi temsil eden % 100 Türk markası ISIDEM Yalıtım, Moskova Climate World fuarının ardından sektör profesyonellerinin bir araya geldiği dünyanın en büyük ısıtma, soğutma ve enerji fuarı olan ISH Frankfurt Fuarı’nda en ileri teknoloji ile ürettiği Coolflex marka ürününü görücüye çıkardı.


ISIDEM Yalıtım’ın yakın zamanda pazara sunduğu havalandırma ve tesisat sektöründe yalıtım amaçlı kullanılan ISIDEM Coolflex Elastomerik Kauçuk Köpüğü, ziyaretçiler tarafından büyük ilgi ve beğeni ile karşılandı. Ayrıca ISIDEM Yalıtım’ın ürün gamında bulunan Flexiduct markalı esnek hava kanalları ve Duct Connect markalı kanal birleştirme parçaları da stantta sergilendi.


“Hedefimiz Uluslararası Pazarın En Önemli Oyuncularından Biri Haline Gelmek”


Sektör ile ilgili gelişmelerin odak noktası olan ISH Frankfurt Fuarı’nı değerlendiren ISIDEM Yalıtım Genel Müdürü Murat Erenoğlu şunları söyledi: “ISIDEM Yalıtım olarak son yıllarda gerçekleştirdiğimiz yatırımlarla pazarın en önemli oyuncularından biri haline geldik. Hedefimiz, önümüzdeki dönemde uluslararası pazarlarda daha fazla yer almak. Uluslararası standartlara uygun üretmiş olduğumuz ürünlerimiz ile pazarda ‘kaliteli-rekabetçi ürün ve hızlı servis için doğru adres’ algısını oluşturmaktır.”ISIDEM Yalıtım Genel Müdürü Murat Erenoğlu


Uluslararası fuarlara katılmaya önem veren ISIDEM Yalıtım, önümüzdeki dönemlerde de sektörü yakından takip etmeye devam edecek.



ISIDEM, Coolflex'i Frankfurt'ta görücüye çıkardı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder