12 Mart 2015 Perşembe

ODE Yalıtım, 30. yılında ISH Frankfurt'ta!

Teknik yalıtımın efendisi olarak sektörde lider kuruluşlar arasında gösterilen ODE Yalıtım ile ISH Fuarı’nda bir araya geldik.


ODE Yalıtım, 30. yılında ISH Frankfurt'ta yerini aldı.


1985 yılında taahhüt faaliyetleriyle İstanbul Beşiktaş’taki bir dükkanda ticaret hayatına başlayan ODE Yalıtım, 30. kuruluş yıl dönümünde Frankfurt’taki ISH 2015 Fuarı’nda yerini aldı.


Standını ziyaret edenler ile yakından ilgilenen ODE Yalıtım ekibi, tüm ürünlerinin detaylarını müşterileriyle paylaşıyor.


ODE Yalıtım ekibi kırmayıp bizim için poz verdi.


ODE Yalıtım, 30. yılında ISH Frankfurt'ta yerini aldı.


 


Hvacdunyasi.com ISH 2015 Frankfurt’tan bildiriyor…



ODE Yalıtım, 30. yılında ISH Frankfurt'ta!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder