24 Şubat 2015 Salı

BACADER-KBSB stratejik işbirliği

İŞBİRLİĞİ-GÜÇBİRLİĞİ SLOGANINDAN HAREKETLE BACADER-KBSB STRATEJİK İŞBİRLİĞİ PROTOKOLÜ İMZALADI.


BACADER ve KBSB arasında Stratejik işbirliği protokolü, İklimlendirme Sanayi İhracatçıları Birliği ile KBSB tarafından İTO Cemile Sultan korusunda düzenlenen yemekte imzalandı. İşbirliği Protokolü,  İSİB Yönetim Kurulu Başkanı Sn. Zeki POYRAZ, İSİB yönetim kurulu üyeleri ile KBSB üyelerinin hazır bulundukları yemekte BACADER Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Atilla GEDİK ve KBSB Yönetim Kurulu Başkanı Sayın H.Ahmet İLHAN tarafından imzalandı.  İSİB Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Zeki POYRAZ imza töreni öncesinde bu işbirliğinin son derece yararlı olduğunu ve diğer sektör derneklerine de örnek olacağını ifade etti.


kbsb


BACADER ve KBSB arasında imzalanan işbirliği protokolü genel olarak; 


  • Derneklerin bünyesindeki ortak uzmanlık, yetenek, kişisel ilişkileri kullanmasını,

  • Hazırlanması gerekli fakat uygulamada olmayan yönetmelikler konusunda çalışmalar yapılması, taslak çalışmalarla Bakanlıklar nezdinde kamuoyu oluşturulmasını, Bakanlıklarca yayınlanmış olan Kanun, Yönetmelik, Genelge vb. revizyon yapılması gerektiği süreçlerde komisyonlar oluşturulması ve süreçlerin bu şekilde sıkı takibinin sağlanmasını,

  • Mesleki Yeterlilik Standartlarının oluşturulması,  yayınlanması, sonrasında yapılması söz konusu olacak eğitimlerin verilmesi, bu süreçte eğitici ve mekan desteklerinin sağlamasını,

  • Oluşturulacak bir komisyon ile Piyasa Gözetim ve Denetimi arttırıcı faaliyetler geliştirilmesini,

  • Takip etmekte sıkıntı çekilen yazışmalarda gecikmelerin yaşanmaması ve birbiri ile ilgili olmasına rağmen farkındalık oluşmamış gündem maddeleri için karşılıklı hatırlatma sisteminin oluşturulmasını, hedeflemektedir.


BACADER-KBSB stratejik işbirliği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder