9 Şubat 2015 Pazartesi

Oneflex ürünleri Orman Genel Müdürlüğü Hizmet Binası'nda

 Das Yalıtım A.Ş.’nin Oneflex marka elastomerik kauçuk köpüğü yalıtım ürünleri, Kayalar İnşaat A.Ş.’nin yükleniciliğini üstlendiği, TOKİ’nin ihale ettiği Ankara Orman Genel Müdürlüğü Hizmet Binası’nda tercih edildi. Mekanik Projesi Ersu Mekanik tarafından üstlenilen Orman Genel Müdürlüğü Hizmet Binası’nda 19 mm kendinden yapışkanlı 15.000 metrekare levha, 20.000 metre boru yalıtım malzemesi kullanıldı.


Günümüzün en önemli konusu enerji verimliliği olmasının yanı sıra kullanılan yalıtım malzemelerinin insan sağlığına uygun, montaj sırasında kolay uygulanabilir, iş gücünden ve süresinden tasarruf edilebilen, yangına dayanımı yüksek, uluslararası standartlara sahip özellikler ile üretilmiş olması da ayrı önem taşımakta. Bu şartlara uygun elastomerik kauçuk köpüğü yalıtım ürün çeşitleriyle talepleri karşılayacak ürün gamına sahip olan Oneflex elastomerik kauçuk köpüğü yalıtım ürünleri, marka projeler dahil olmak üzere yurt içi ve dışında binlerce tesiste tercih ediliyor.



Oneflex ürünleri Orman Genel Müdürlüğü Hizmet Binası'nda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder