17 Şubat 2015 Salı

Isıdem Yalıtım'dan Eskişehir'e dev yatırım!

Isıdem Yalıtım, havalandırma ve tesisat sektöründe yalıtım amaçlı kullanılan elastomerik kauçuk köpüğü üretimi Isıdem Genel Müdürü Murat Erenoğluiçin Eskişehir OSB’ye 30 milyon TL’lik yatırım yaptı.


Isıdem Genel Müdürü Murat Erenoğlu, yaklaşık 30 milyon TL’ye mal olan ve 40 dönüm arazi üzerine inşa edilen 10 bin metrekarelik kapalı alana sahip üretim tesisinin 200 kişiye istihdam yaratacağını söyledi. Erenoğlu “ABD. Avrupa, Ortadoğu, Türki Cumhuriyetler, Afrika Kıtası ve Rusya gibi bölgelere Flexible Hava Kanalı ürünümüzle ihracat yapıyoruz. Yeni yatırımımızla yine bu pazarlarda Kauçuk Köpüğü ürünümüzle de aktif olarak rol almayı düşünüyoruz” dedi.



Isıdem Yalıtım'dan Eskişehir'e dev yatırım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder